„bradu’ a murit”

oamenii adoptă doar câini de rasă pură. în oceane plutesc 269.000 de
tone de plastic.
în piețe zac brazi tăiați. degeaba. urmările încălzirii globale se
măsoară în culori. afară este cod roșuportocaliugalbenverde.
acum 45 de ani Feynman vorbea despre controlul și manipularea obiectelor la scală mică.
„bradu’ a murit”. ninge ninge ninge ninge ninge.
peste oameni și câini deopotrivă.
urmele tale mici în zăpadă alături de urmele bocancilor mei.
îmi plac urmele tale mici în zăpadă alături de urmele bocancilor mei.
ele trec peste
zăpadă-încălzireglobală-codurideviscol-cariereratate-războaie-evacuăriforțate-discuțiiantidietavegană.
ele calcă peste decorații de crăciun și sclavie modernă și beculețe răspândite din stâlp în stâlp ca o pandemie.
și peste cozonacii cu nucă. și peste carnea de porc.
și peste colinde. și peste ură.
îmi plac urmele tale mici în zăpadă.
ți-aș învăța limba doar ca să îți spun cât de mult îmi plac urmele tale
mici în zapadă.

Lasă un răspuns

